یکی آمد ....


من وسرنوشت.....

دلتنگی های من....

 
یکی آمد ، صدایم کرد...

نگاهم کرد، کمی خندید...

صدای تیک تاک ساعت دیوار 

میان خنده هایش گم شد و رفت ....

صدای گام های گرم او روی دلم بنشست

دلم خوشحال و سرگردان میان باغ چشمانش

نگاهی، چشمکی، چیزی و شاید پرتو ماندن طلب کرد....

نمیدانم چرا خندید ،ولی خندید و جانم را به گرمی می فشارد

میان این همه تردید ،میان این همه باور، میان دست های سرد این مردم

میان بی کسی هایم، میان شعر های خالی از وزنم، میان دوست دارم های  بی مرگم،

کسی امد صدایم کرد .خندید . گام برداشت .چشمکی زد. دوباره از عمق جان خندید و باور کرد 

و حالا منتظر بر راه که شاید گوشه ای از چشم او را بر سر راهم فشاند و شاید یک گل سرخ برایم هدیه ای باشد



نظرات شما عزیزان:

Zahra
ساعت14:14---18 دی 1391
سلام وبلاگ خوبی داری بهت تبریک میگم
منم تازگیا یه وبلاگ درمورد تنهایی هایم درست کردم خوشحال میشم بهم سربزنی ونظربدی ازهمه مهمتر اگه امکانش هست خواهشن منو لینک کنwww.khatarattanhaiiman.loxblog


my love
ساعت13:22---17 دی 1391
سلام دوست عزیز. با چند پست جدید منتظرتم.

my love
ساعت15:07---16 دی 1391
سلام. مارو با عنوان "همیشه با هم" لینک کن. ممنون.

my love
ساعت9:56---16 دی 1391
راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن.
پس فرداشب يعني دوشنبه 91/10/18
تو وبلاگ ما يه جشن کوچولو داريم
که از شما دعوت ميکنيم با حضور
خودتون جشن کوچيک مارو پرنور کنيد
از ديدن شما خوشحال ميشيم.
پيشاپيش مرسي از حضور گرم شما


my love
ساعت9:54---16 دی 1391
سلام دوست عزیز. وبلاگ قشنگی داری ولی یه کم غمگینه، آدم دلش میگیره. خوشحال میشم به ما هم سر بزنی . نظرتو درباره وبلاگ ما بگی. مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 16 دی 1391برچسب:,ساعت 9:29 توسط مینا| |


Power By: LoxBlog.Com